Popis treninga

Pure Core

30 minutni trening na kojem ciljanim vježbama za trbuh i leđa utječemo na poboljšanje/učvršćivanje kompletne trbušno-lumbalne regije tijela. Program se izvodi na prostirkama te ga je preporučljivo kombinirati sa nekim od aerobnih treninga ili treninga snage.

Treneri: Matea Banac,Doris Aman, Dunja Piperković, Nora Pušeljić. Anja Užanicky, Ana Kraml, Dražen Grbić

Trajanje: 30 minuta

Intenzitet: srednji

Booty’s

Učinkovit aerobni trening za jačanje i oblikovanje muskulature donjih ekstremiteta. Uz primjenu jednostavne koreografije Booty’s je trening za sve koji žele što prije dostići savršenu formu nogu.

Treneri: Matea Banac,Dunja Piperković,Anja Užanicky, Ana Kraml, Dražen Grbić

Trajanje: 30 minuta

Intenzitet: srednje-visoki

Body Pump

 55 minutni trening snage sa šipkom. Novi, inovativniji,modernijic i snažniji Body Pump. Tajna uspješnosti ovog programa je tzv.'rep effect' koji poradzumjeva trening sa malim opterećenjem uz veliki broj ponavljanja.Upravo to je ono čime se postižu brzo oblikovani mišići.

Treneri: Vladimir Banac,Bojana Novački, Danijel Krajina,Dunja Piperković, Marijan Lukačić, Dražen Grbić

Trajanje: 55 minuta

Intezitet: srednje-visoki

Challenge Yourself

Kružni trening u trajanju od 60 minuta na kojem uz vodstvo instruktora pomičete granice vlastite izdržljivosti. Uz kombinaciju funkcionalnih, statičnih, repetitivnih vježbi snage te anaerobnih vježbi unaprijedite svoj trening i provjerite koliko ste zaista u formi!

Trener: Bojana Novački, Danijel Krajina, Vladimir Banac, Marijan Lukačić

Trajanje: 60 minuta

Intenzitet: visoki

TRX (izvodi se u teretani)

Trening sa ručkama u kojem se koristi vlastita težina tijela kako bi uključili u rad što više mišićnih skupina. Ovim treningom se utječe na razvoj snage, ravnoteže, fleksibilnosti te se učvršćuju zglobno–tetivni sustavi.

Trener: Danijel Krajina, Bojana Novački

Trajanje: 60 minuta

Intenzitet: srednji

Body Attack

Ovaj visoko intenzivni grupni trening kombinira atletske aerobne pokrete s vježbama snage i izdržljivosti. Čine ga kardio vježbe nadahnute sportovima, a svaka tri mjeseca objavljuje se nova koreografija i glazba. Trening poboljšava kapacitet srca i pluća, agilnost i koordinaciju.

Treneri: Vladimir Banac,Matea Banac, Dražen Grbić

Trajanje: 60 minuta

Intezitet: visoki

BTLS

Bedra – Trbuh – Leđa – Stražnjica ili skraćeno BTLS, program je osmišljen isključivo za učvršćivanje ‘kritičnih’ regija tijela. Kroz ciljane vježbe učvrstite svoje tijelo i ostvarite željeni cilj!

Treneri: Dunja Piperković, Ana Kraml

Trajanje: 60 minuta

Intenzitet: srednji

Funkcionalni trening

Ovaj trening iz svih sportova uzima ono najučinkovitije te spaja u jedan vrlo raznolik koncept. Najkompletniji je način treniranja jer se pomoću njega radi na svim glavnim značajkama: povećanju radnog kapaciteta vježbanja, snage, brzine, eksplozivnosti, koordinacije, gipkosti te izdržljivosti.

Treneri: Marijan Lukačić, Danijel Krajina, Bojana Novački,Katarina Benčina, Vladimir Banac, Ivan Kočiš

Trajanje: 60 minuta

Intezitet: srednje-visoki

Morning Fitness

‘Mix’ program za ‘dobro jutro’unutar kojega se kombiniraju, kako aerobne vježbe tako i vježbe snage. Ovaj zanimljiv i šarolik program namijenjen je svima koji žele aktivno započeti dan.

Treneri: Ana Kraml, Matea Banac, Ines Burazin

Trajanje: 60 minuta

Intenzitet: srednji

Melt & Relax

Doživite fuziju yoge, pilatesa, fleksibilnosti te vježbi snage u ovom jedinstvenom 60 minutnom programu. Uz Melt & Relax učvrstite vaše tijelo te kroz pomno odabrane vježbe pomaknite granice svojih zglobno-tetivnih sustava. Trening prati opuštajuća i relaksirajuća glazbena podloga.

Treneri: Ines Burazin, Anja Užanicky

Trajanje: 60 minuta

Intenzitet: srednji

Body Balance

Les Mills trening inspiriran jogom koji će razbistriti um,osnažiti tijelo i unaprijediti život. Tokom 55 minuta inspirirajuće glazbe istežete se kroz cijelu seriju jednostavnih joga pokreta, elemenata pilatesa i tai chi-a.

Treneri: Bojana Novački, Doris Aman

Trajanje: 60 minuta

Intezitet: niski-srednji

HIIT

Ovaj intervalni trening visokog inteziteta pomoći će vam sagorijeti višak kalorija, povećati snažnu izdržljivosti, te postići vaše najbolje rezultate tijekom kratkog vremena treninga. Hiit je trening na kojem pomoću kombinacija vježbi snage i aerobne izdržljivosti izmjenjujemo intervale velikog opterećenja (sile i brzine). 

Trening je namjenjen osobama sa razvijenim motoričkim sposobnostima.

Treneri: Marijan Lukačić, Ines Burazin, Danijel Krajina, Vladimir Banac

Trajanje: 30 minuta

Intezitet: visoki 

 

STABILITY AND MOBILITY

Funkcionalan trening niskog do srednjeg inteziteta na kojem kroz kombinaciju vježbi povećavamo opseg pokreta u našim zglobovima, te poboljšavamo razvoj motoričkih i funkcionalnih sposobnosti.

Treneri: Marijan Lukačić, Danijel Krajina, Ines Burazin

Trajanje:30 minuta

Intezitet: niski - srednji