Popis treninga

Pure Core

30 minutni trening na kojem ciljanim vježbama za trbuh i leđa utječemo na poboljšanje/učvršćivanje kompletne trbušno-lumbalne regije tijela. Program se izvodi na prostirkama te ga je preporučljivo kombinirati sa nekim od aerobnih treninga ili treninga snage.

Treneri: Matae Banac,Kristina Vinković,Doris Aman, Dunja Piperković, Nora Pušeljić

Trajanje: 30 minuta

Intenzitet: srednji

Booty’s

Učinkovit aerobni trening za jačanje i oblikovanje muskulature donjih ekstremiteta. Uz primjenu jednostavne koreografije Booty’s je trening za sve koji žele što prije dostići savršenu formu nogu.

Treneri: Matea Banac,Kristina Vinković,Doris Aman,Dunja Piperković,Nora Pušeljić

Trajanje: 30 minuta

Intenzitet: srednje-visoki

Body Pump

 55 minutni trening snage sa šipkom. Novi, inovativniji,modernijic i snažniji Body Pump. Tajna uspješnosti ovog programa je tzv.'rep effect' koji poradzumjeva trening sa malim opterećenjem uz veliki broj ponavljanja.Upravo to je ono čime se postižu brzo oblikovani mišići.

Treneri: Vladimir Banac,Bojana Novački, Danijel Krajina, Ivan Kočiš,Katarina Benčina,Dunja Piperković

Trajanje: 55 minuta

Intezitet: srednje-visoki

Challenge Yourself

Kružni trening u trajanju od 60 minuta na kojem uz vodstvo instruktora pomičete granice vlastite izdržljivosti. Uz kombinaciju funkcionalnih, statičnih, repetitivnih vježbi snage te anaerobnih vježbi unaprijedite svoj trening i provjerite koliko ste zaista u formi!

Trener: Bojana Novački, Vladimir Banac, Danijel Krajina, Vladimir Banac,Katarina Benčina

Trajanje: 60 minuta

Intenzitet: visoki

TRX (izvodi se u teretani)

Trening sa ručkama u kojem se koristi vlastita težina tijela kako bi uključili u rad što više mišićnih skupina. Ovim treningom se utječe na razvoj snage, ravnoteže, fleksibilnosti te se učvršćuju zglobno–tetivni sustavi.

Trener: Marko Kutleša, Danijel Krajina, Katarina Benčina, Bojana Novački

Trajanje: 60 minuta

Intenzitet: srednji

Body Tone

Les Mills Tone je trening koji kombinira segmente treninga snage,kardio i core treninga u jedan kompletan i prilagodljiv trening. Les Mills Tone sadrži mix vježbi koje pokreću cijelo tijelo i ubrzava puls. Veliki broj kardio pikova troši veliki broj kalorija i gradi snagu, dok u isto vrijeme povećava nivo energije u tijelu, fleksibilnost,balans,agilnost i snagu cora.

Treneri: Kristina Vinković, Dunja Piperković

Trajanje: 45 minuta

Intezitet: srednje-visoki

Body Step

Osnova programa Body Step je jednostavno hodanje, kao prilikom penjanja i silaženja niz stepenice – u pitanju je kompletan kardio trening koji će oblikovati tvoju stražnjicu i noge. Tokom ovog atletskog sata kombiniraš osnove hodanja sa pokretima poput čučnjeva i vježbi na klupici, kako bi aktivirao cijelo tijelo. Uvijek postoji mnogo opcija koje će ti pomoći da jednostavno i sigurno prođeš kroz trening. Trening je praćen sjajnom glazbom, zabavom i uzbuđenjem!

Treneri: Matea Banac, Katarina Benčina

Trajanje: 60 minuta

Intezitet: srednje-visoki

Body Attack

Ovaj visoko intenzivni grupni trening kombinira atletske aerobne pokrete s vježbama snage i izdržljivosti. Čine ga kardio vježbe nadahnute sportovima, a svaka tri mjeseca objavljuje se nova koreografija i glazba. Trening poboljšava kapacitet srca i pluća, agilnost i koordinaciju.

Treneri: Vladimir Banac,Matea Banac, Kristina Vinković

Trajanje: 60 minuta

Intezitet: visoki

BTLS

Bedra – Trbuh – Leđa – Stražnjica ili skraćeno BTLS, program je osmišljen isključivo za učvršćivanje ‘kritičnih’ regija tijela. Kroz ciljane vježbe učvrstite svoje tijelo i ostvarite željeni cilj!

Treneri: Dunja Piperković, Doris Aman, Kristina Vinković, Ines Burazin

Trajanje: 60 minuta

Intenzitet: srednji

Funkcionalni trening

Ovaj trening iz svih sportova uzima ono najučinkovitije te spaja u jedan vrlo raznolik koncept. Najkompletniji je način treniranja jer se pomoću njega radi na svim glavnim značajkama: povećanju radnog kapaciteta vježbanja, snage, brzine, eksplozivnosti, koordinacije, gipkosti te izdržljivosti.

Treneri: Marko Kutleša, Danijel Krajina, Bojana Novački,Katarina Benčina, Vladimir Banac, Ivan Kočiš

Trajanje: 60 minuta

Intezitet: srednje-visoki

Morning Fitness

‘Mix’ program za ‘dobro jutro’unutar kojega se kombiniraju, kako aerobne vježbe tako i vježbe snage. Ovaj zanimljiv i šarolik program namijenjen je svima koji žele aktivno započeti dan.

Treneri: Katarina Benčina, Matea Banac

Trajanje: 60 minuta

Intenzitet: srednji

Melt & Relax

Doživite fuziju yoge, pilatesa, fleksibilnosti te vježbi snage u ovom jedinstvenom 60 minutnom programu. Uz Melt & Relax učvrstite vaše tijelo te kroz pomno odabrane vježbe pomaknite granice svojih zglobno-tetivnih sustava. Trening prati opuštajuća i relaksirajuća glazbena podloga.

Treneri: Ines Burazin, Bojana Novački

Trajanje: 60 minuta

Intenzitet: srednji

Body Balance

Les Mills trening inspiriran jogom koji će razbistriti um,osnažiti tijelo i unaprijediti život. Tokom 55 minuta inspirirajuće glazbe istežete se kroz cijelu seriju jednostavnih joga pokreta, elemenata pilatesa i tai chi-a.

Treneri: Bojana Novački, Doris Aman

Trajanje: 60 minuta

Intezitet: niski-srednji